maanantai 22. joulukuuta 2014

Santa and the Mouse Ornament (freebie)

I've been stitching Santa and the Mouse Ornament, and here are before and after pics:

Olen pistellyt Santa and the Mouse Ornament-mallia ja tässä ennen ja jälkeen kuvat:



You can see the start of Santa's glove and sleeve, and the mouse is also starting to take a shape, but you need to use your imagination to fill in the missing gaps. I have a couple of updates coming, finally got around to taking some pictures of wip's I've stitched awhile ago.

Alemmasta kuvasta voi jo nähdä pukin rukkasen ja hihan hahmottumassa, sekä hiirenkin hahmon, jos hieman käyttää mielikuvitustaan. Minulla on pari päivitystä tulossa, viimeinkin sain aikaiseksi ottaa kuvia parista työstä, joita olen pistellyt.

I've been thinking of my New Year's resolutions and actually Evalina's great post (link) gave me a new aspect. What are the things I'd like to achieve in 2015, which would make a great difference to me? And (so far) I've come to conclusion that in 2015 I'd like to (when it comes to my hobbies)...
  1. start and finish a HAED within a year (I've never tried or done it before)
  2. get any of my big HAED's to over 50% completion
  3. run 20km, nonstop (it would be a double what I can do now) or run 50km in a week (which would be a triple what I run now)
Olen miettinyt uudenvuoden lupauksia, oikeastaan Evalinan hienon postauksen innoittamana (linkki). Mitä sellaisia asioita haluaisin yrittää saavuttaa v.2015, joilla uskoisin olevan ns.suurempaa merkitystä, jos ei muuten niin ainakin minulle itselleni? Toistaiseksi olen tullut siihen tulokseen, että vuonna 2015 haluan (näin harrastusteni puolesta)...
  1. pistellä HAED-mallin alusta loppuun vuoden aikana (en ole sitä koskaan aikaisemmin yrittänyt, saatika tehnyt)
  2. pistellä mikä tahansa näistä isoista HAED-malleistani siihen vaiheeseen, että olen tehnyt 50% työstä
  3. juosta 20km:n lenkki (joka on siis tuplasti se, mihin nyt pystyn) tai juosta 50km viikossa (joka on kolme kertaa enemmän kuin mitä juoksen tällä hetkellä)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti