torstai 24. kesäkuuta 2010

Pink Fairies

Tästä aloitin pistelyn:

This is where I started the rotation:


Ja tämän verran sain aikaan lomalla:

And here's what I achieved to do during our vacation:


Jaloista jäi puuttumaan hieman, koska pari väriä loppui kesken (valmiseen ristipistopakkaukseen todella huonosti mitoitetut lankamäärät). Aikaan saannokseeni olen kyllä erittäin tyytyväinen :)

A couple of colours ran out, so I couldn't finished her legs. But I'm very pleased with my achievement, I've put lots of hours to it.

Ja hieman tavoistani poiketen lisään tänne pari lomakuvaa. Tässä tyttöjen ikisuosikki:

And here's a couple of pictures from our holiday. The first picture you can see is about girls all time favourite:


Tässä toinen kuva merenrannalta.

It probably won't need any introduction, the beach and the sea.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti